Hakkımızda

ARTA VETERİNER KLİNİĞİ
Arta Veteriner Kliniği ve Danışmanlık Hizm. San. Tic. Ltd. Şti. adı altında İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi mezunu Veteriner Hekim Talha KESİM tarafından Ağustos 2018'de Sakarya'nın Serdivan ilçesinde kurulmuştur. Kliniğimiz; sevimli dostlarımızın tüm sağlık ve bakım ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına güncel veteriner tıbbi gelişmelerini yakından takip ederek, en güncel teşhis-tedavi protokolleri çerçevesinde kaliteli bir veteriner sağlık hizmet vermektedir.

''Dostlarınızın Sağlık Durağı'' sloganını misyon edinerek, Serdivan'da 7/24 hizmet vermekteyiz.

Minik dostlarımızın hak ettiği sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için kliniğimiz sürekli yenilenmek ve son sağlık teknolojilerini canlılara ulaştırmayı hedeflemektedir.

Birlikte yaşamayı ve sahiplenmeyi seçtiğimiz minik dostlarımızın sağlıklı bir şekilde mutlu ve daha uzun bir hayat sürdürebilmesi için güncel bilgi ve son teknolojiyi kullanan, minik dostlarımızın ve siz değerli hasta sahiplerinin memnuniyetini önemseyen, bilimsel ve deontolojik temellere dayalı, koruyucu veteriner hekimlik uygulamalarını ön planda tutan alanında deneyimli personeliyle kaliteli veteriner sağlık hizmeti sunmaktayız.

Bu amaç doğrultusunda ARTA VETERİNER KLİNİĞİ’ne gelen minik dostlarımızın öncelikli olarak gereken titizlikle birlikte tam bir fiziki muayeneden geçmektedir. Yapılan muayene sonucunda rastlanan bulgular, sizin şikayetleriniz ve gözlemlerinizle harmanlanarak tespit edilen sorunlar sonrasında küçük dostumuzun ihtiyaç duyduğu tüm tanısal prosedürler deneyimli Veteriner Hekim Talha KESİM tarafından uygulanarak, küçük dostumuzun problemi tespit edilip, gerekli bilgilendirme hasta sahiplerine yapılıp, en uygun tedavi yöntemine geçilmektedir.

Unutulmamalıdır ki; küçük dostlarımızın Koruyucu Hekimlik uygulamalarıyla hastalıklardan korunmalarını sağlamak, dostlarımızın daha kaliteli,mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirmelerine yardımcı olduğu gibi ekonomik açıdan da size daha az maliyetli olacaktır. Çünkü birçok hastalığa neden olan sebepler düzenli Veteriner Hekim kontrolüyle alınan basit önlemler (koruyucu aşı programı, küçük dostumuzun ihtiyaçlarına yönelik uygun beslenme önerileri,ek besin takviyeleri) sayesinde bertaraf edilebilir.

''Beşeri hekimlik insan içinse, Veteriner hekimlik insanlık içindir.''

Dosyalar

Kedi ve Köpekler İçin Zehirli Bitkiler
Veteriner Farmakoloji ve Toksikoloji Derneği ile Küçük Hayvan Veteriner Hekimleri Derneği tarafından hazırlanmış olan posteri indirebilirsiniz.
5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu
5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nun tam metnini indirebilirsiniz.
Hayvan Hakları Bildirgesi
Hayvan Hakları Bildirgesi'nin tam metnini indirebilirsiniz.
SOSYAL MEDYA

ARTA VETERİNER KLİNİĞİ